Vyberte stránku

Zavedení ISO podle vašich potřeb

Jsme profíci na ISO 9001 | ISO 14001 | ISO 45001| ISO 45003 | ISO 50001 | ISO 13485 | ISO/IEC 27001
  • Do 3 dnů zpracujeme nabídku
  • Garantujeme úspěšnou certifikaci
  • 90 % práce uděláme za vás

Vedení ISO projektu máme vždy pečlivě pod kontrolou. Dodržujeme domluvené termíny, díky nastavené zastupitelnosti v našem týmu. Proto se na nás můžete na 100 % spolehnout. 

Směrnice tvoříme pro lidi, aby jim rozuměli a viděli v nich přínos.

Pracujeme po celé České republice. Od Chebu, přes České Budějovice, Brno a naše Pardubice.

Při implementaci ISO myslíme za vás

Propojujeme systémy

Systémy ISO, BOZP, ekologie, GDPR, IT, ekonomiky, controllingu, personalistiky a ESG propojujeme je do jediného efektivního systému, aby pravá ruka věděla, co dělá levá. A díky různorodé specializaci našich konzultantů máme odborný přesah do všech oblastí. 

Orientujeme se v ESG

V případě, že se vás výhledově bude týkat reporting ESG, jsme schopni vás do problematiky zasvětit. Pomůžeme vám nastavit klíčové oblasti pro vykazování ukazatelů ESG. Připravíme s vámi metodiku, strategii, cíle a opatření. Vše vám srozumitelně vysvětlíme. 

Nastavíme proces řízení rizik a příležitostí

Pro jeden z nejdůležitějších procesů ISO norem – řízení rizik a příležitostí interních a externích aspektů – jsme vytvořili sofistikovanou metodiku. Díky ní ve spolupráci s vámi snadno a rychle identifikujeme vaše nejvýznamnější rizika, nastavíme opatření k jejich snížení a zavedeme systém monitorování efektivity opatření ke snižování rizik. 

Neopomeneme outsourcované služby a řízení dodavatelů

Málokdo ví, že je potřeba mít pod vlastní kontrolou i externě dodávané služby jako je úklid, ostraha, stravování nebo servis, protože jsou vykonávány v prostorách vaší firmy. Vy za ně nesete plnou zodpovědnost (škody, úrazy, havárie, úniky dat). Do vaší systémové dokumentace zapracujeme kontrolní mechanizmy a havarijní plány. 99 % této administrativy můžete digitalizovat s aplikací Safe4Entry.

Nastavíme opatření proti finančním pokutám

Nedopustíme, abyste neměli plán revizí zařízení, zaměstnance proškolené na BOZP a záznamy o údržbě. Protože když se stane úraz na stroji bez platné revize, firma dostane pokutu od OIP a hrozí jí, že část náhrady zaměstnanci bude hradit sama. A může jít o statisícové i milionové částky.

Popíšeme životní cyklus vašeho výrobku nebo služby

Nezapomeneme zahrnout do analýzy rizik environmentální aspekty související se životním cyklem vašeho výrobku nebo služby.

Případy z naší praxe

  • Při hodnocení souladu legislativních požadavků s požadavky ISO 50001 jsme zjistili, že náš klient má u 2 z 5 budov propadlý průkaz energetické náročnosti budovy. Klient si neuvědomil, že průkaz, pokud nedojde ke změnám na budově, má platnost 10 let. Naše pečlivost ho zachránila před případnou pokutu od kontrolního orgánu.
  • Klient měl na svých pracovištích dlouhodobě velký nepořádek. Při interním auditu jsme tuto skutečnost zaznamenali jako opatření k nápravě a dali jsme klientovi měsíc na odstranění. Výsledek po měsíci byl skvělý. Ve firmě si uklidili (vyhodili nefunkční stroje, již nepoužitelné součástky, starý materiál) a pracovníci získali více pracovního prostoru a lepší přehlednost o materiálu. Zároveň zvýšili svoji efektivitu práce a spokojenost na pracovišti.
  • Mezi svými zaměstnanci našemu klientovi chyběl vyškolený a hlavně zkušený člověk, který by u jejich významného dodavatele provedl audit souladu požadavků vyplývajících ze smlouvy. Efektivním řešením bylo tuto službu objednat u nás. Náš auditor s 15 letou praxí si vytvořil přehledné checklisty, které zároveň plně nahrazovaly i zprávu z auditu (při auditu se rovnou do checklistů zapisovala zjištění). Díky tomu byl rozsah odvedené práce zkrácen o 1 den. Standardně bychom na dodavatelský audit potřebovali 3 dny (1 den příprava checklistů, 1 den samotný audit, 1 den psaní zprávy z auditu).
  • Firma potřebovala podat žádost o certifikaci zdravotnického prostředku dle nařízení MDR, bez kterého nemohla výrobek dodávat do zdravotnických zařízení. K žádosti potřebovala přiložit i certifikát prokazující zavedení ISO 13485. Tlak na čas byl obrovský. ISO 13485 jsme zvládli certifikovat do 6 týdnů, kdy velkou část práce odvedli i pracovníci klienta. Standardní doba na zvedení ISO 13485 je 6 měsíců, a tak tento rekordní čas ukazuje, že umíme reagovat velmi pružně na problematické situace našich zákazníků a nenecháme je na holičkách. 
  • Pro našeho klienta z korporátní sféry jsme vytvořili 30 přehledných procesních map. Ty mají pro klienta 2 přínosy. Prvním je zlepšení procesu nástupu nového zaměstnance, který se díky procesním mapám rychleji zorientuje ve svých pracovních úkolech. Druhým je, že jsme vytvořili podrobný podklad pro nastavení ERP systému klienta. 
  • V ISO 45001 jsme dokázali nastavit funkční proces spoluúčasti se zaměstnanci i ve firmě, která nemá odbory. Zavedli jsme zasedání safety komise, která zajišťuje komunikaci mezi dělníky a top managementem.
  • Spojili jsme pět směrnic pro údržbu a personalistiku do dvou, čímž jsme snížili rozsah školení, náročnost aktualizace a schvalování přes workflow.
  • Snížili jsme fluktuaci nových zaměstnanců o 45 % zavedením podrobných adaptačních plánů, jejich zaškolování a zácviku.

S rozvojem ISO souvisí i další služby.

Řízení bezpečnosti dodavatelů

Pomůžeme vám digitalizovat proces vstupu dodavatelů a návštěv do areálu vaší firmy. Jednorázových i opakovaných. Využíváme na to software Safe4Enty, který zautomatizuje 90 % práce vašeho HSE manažera.

Audit dodavatelů

Provedeme audit u vašeho klíčového dodavatele. Prověříme jeho systém a kritické činnosti z pohledu dodávek pro vás. Zpracujeme zprávu z auditu včetně zjištěných slabých míst. V rámci služby můžeme poskytnout i odsouhlasení a prověření účinnosti nápravných opatření u dodavatele.

GAP analýzy
Provedeme srovnávací analýzy plnění požadavků ISO standardů ve vašich firmách. Odhalíme prostor pro zjednodušení vaší dokumentace, zvýšíme potenciál vašich procesů a snížíme náročnost správy vašeho systému.

Vzory ISO dokumentů

Poskytneme vám desítkami auditů prověřené vzory ISO dokumentů. Jsou praktické, srozumitelně sepsané, graficky sladěné a v otevřeném formátu ve Wordu nebo Excelu.

Online konzultace

Až 90 % ISO požadavků se dá vyřešit přes online konzultaci. Je to efektivní, rychlé a šetří váš čas. A to v případě, když potřebujete potřebujete rozlousknout ISO problém. Propojíme se s vámi na MS Teams nebo ZOOM.

Rozšíření o další normy

Dokážeme se rychle zorientovat ve stávající dokumentaci a umíme rozšířit váš systém a integrovat ho o další normy. Při našich prvo implementacích již rovnou myslíme i na budoucí rozšíření.

Máme letité zkušenosti v různých oborech

Výrobní podniky

Strojírenství, elektronika, automotive, zdravotnické prostředky, farmacie, textilní průmysl, polygrafie, zdvihací technika a eskalátory, stavebnictví, chemický průmysl, výroba nábytku.

Služby

Lékárenské řetězce, logistika, překladatelské a jazykové agentury, projekční a konstrukční kanceláře, IT systémy, velkoobchod.

Naše služby už poskytujeme
v těchto firmách

Naše firma Axxel investment je call centrum, které rozšířilo činnost o služby v oblasti kontrol, třídění a kompletací vyrobených dílů. Abychom byli v této oblasti konkurenceschopní, potřebovali jsme zavést ISO 9001.

Popsat všechny procesy, které děláme automaticky by bylo pro mě noční můrou. Proto jsem se rozhodl přenechat zavedení na odbornících z QC Group, konkrétně na paní Stehlíkové. Ta si od nás posbírala všechny potřebné informace a pak s neuvěřitelnou lehkostí vše potřebné sepsala a připravila. Velmi si její práce cením a musím říci, že spolupráce s ní byla perfektní.

U certifikačního auditu jsme uspěli a byl nám přidělen certifikát ISO 9001. Díky němu náš business roste. Zároveň také ISO vneslo do našeho podnikání větší řád, organizovanost a pevně dané procesy pomáhající zejména nově začínajícím zaměstnancům.

Spolupráci s QC Group velmi doporučuji a ještě jednou musím vyzdvihnout profesionální a zároveň velmi lidskou práci paní Stehlíkové.

Karel Zeman, jednatel společnosti
Axxel investment s.r.o.

Jako výrobce komunální techniky jsme pro zlepšení kvality našich produktů a zvýšení přístupu k novým příležitostem potřebovali zavést ISO 9001. Díky progresivnímu přístupu společnosti QC Group proběhla příprava na certifikaci a i samotná certifikace hladce. Zavedení ISO 9001 naší společnosti velmi prospělo a přineslo nám nové obchodní příležitosti.

Jan Rychtera, ředitel společnosti
RYKOV Libčany, s.r.o.

Napište nám.
Odpovídáme úplně všem.

    Vaše údaje potřebujeme k tomu, abychom vás mohli zpětně kontaktovat s odpovědí na vaši zprávu nebo vám zavolat, abychom si upřesnili váš požadavek. Ujišťujeme vás, že vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány.