Každoroční příprava na audit u vás nebo online
Máte jen pár týdnů do další návštěvy certifikačního orgánu?
A nejste připraveni?
Tlačí vás čas?
Nemáte na to svého odborníka?
Chcete mít jistotu, že bude vše perfektně připraveno a obhájíte certifikaci?
Přesně s tímto každoročně pomáháme desítkám firem.
Rozumíme těmto normám – ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (OHSAS 18001), ISO/IEC 27001, ISO 13485, ISO 20000_1, ISO 50001, ISO 28000, PEFC, IATF 16949.
Zaručujeme
- perfektní službu
- v rozumném čase
- s jistotou obhájení certifikace
- v přátelské atmosféře
Začneme ideálně 3 měsíce před ohlášeným termínem auditu
Časová rezerva se bude hodit, až budeme získávat od vašich kolegů podklady pro potřebné dokumenty. Celkově počítejte s našimi 2 až 4 návštěvami, během kterých za vás uděláme 80 % potřebné práce. Vašich 20 % bude spočívat ve sběru potřebných podkladů a doplnění do námi zpracovaných dokumentů. Díky této přípravě to zvládnete jen za 2 – 3 dny.
Bez čeho byste u auditu neprošli?
S platností revizí ISO 9001 a 14001 z roku 2015 se auditoři vždy ptají na tyto zásadní oblasti.
- Jak máte definovaný kontext, externí a interní aspekty?
- Jak máte definováno očekávaní zainteresovaných stran, zejména zákazníků, zaměstnanců, dodavatelů, vlastníků, obcí?
- Jak máte popsané vstupy a očekávané výstupy ze svých strategických procesů – vývoje, obchodu, výroby, nákupu?
- Jak máte pro tyto procesy popsané vzájemné vazby, kritéria a metody pro měření jejich výkonnosti (KPI)?
- Kde máte definovány cílové hodnoty pro vaše procesní ukazatele (KPI)?
- Jak máte identifikována rizika a příležitosti vyplývající z kontextu a očekávání zainteresovaných stran včetně opatření pro významná rizika?
- Jak máte identifikována rizika a příležitosti pro procesy včetně opatření pro významná rizika?
- Jak jste provedli interní audit a přezkoumání podle nových požadavků norem?
- Jak jste nastavili změnové řízení?
- Jak vyhodnocujete efektivitu opatření po snížení významných rizik?
A tato bonusová otázka auditora je jen pro ty nejlepší:
Jakým způsobem stanovujete příležitosti a vyhodnocujete efektivitu jejich využití?
Proto spolu provedeme tyto nezbytné akce
- Přehodnocení analýzy kontextu, interních a externích aspektů.
- Přehodnocení očekávání zainteresovaných stran.
- Přehodnocení analýzy rizik, příležitostí a míry plnění významných rizik a příležitostí.
- Kontrolu neshod z předchozích auditů (certifikačních, interních, zákaznických).
- Vyhodnocení zlepšovacích cílů a procesních cílů.
- Provedení hodnocením dodavatelů a nastavením změnového řízení.
- Zpracování zprávy o přezkoumání za minulý rok.
- Zajištění interního auditu včetně sepsání podrobné zprávy z auditu a zjištěných závad.
Radíme po celé České republice
Naši konzultanti a lektoři za vámi vyjíždějí nejen z Pardubic, ale i z Chebu, Českých Budějovic a Lanškrouna.
A když to jen trochu jde rádi přijedou i vlakem.
Dnes už umíme 90 % ISO požadavků vyřešit i přes online konzultaci. Kvalita práce bude stejná jako u offline. Výhodou je, že ušetříte za naše cestovné.

11 dobrých rad na závěr
Ztratit se v tak složitém procesu, jako je příprava firmy k auditu je velmi snadné. Zkušení manažeři kvality mi určitě dají za pravdu. Sepsala jsem 11 dobrých rad do tohoto článku. Přehledně a prakticky. Takže je hned můžete aplikovat.
Ing. Iva Prokopová, MBA, ředitelka společnosti a certifikovaný IRCA Lead auditor