QC Group.cz Psychosociální rizika

Psychosociální rizika – 2 hodiny online

Často se u nás BOZP omezuje pouze na prevenci úrazů, dodržování hygienických limitů a fyzické pracovní prostředí. Člověk však není tvořen jen svou tělesnou schránkou. Je to tvor sociální a má svou duši. A tyto stránky mohou být i v práci poškozeny někdy mnohem hůř, než ta tělesná. Právě  proto vychází norma ISO 45003:2020 a přináší návod na chápání a řízení psychosociálních rizik.

Toto téma začínají podchycovat i ISO normy a připravovaná novela zákoníku práce. Zaměstnavatelé budou muset připravit procesy pro řízení, monitorování a zlepšování psychosociálního prostředí ve svých firmách.

Protože je to běh na dlouhou trať, přijďte k nám zjistit, co vás čeká.

Nejbližší termíny

9.11.2021 - online školení

Komu je kurz určen

Je určen majitelům a ředitelům firem, personalistům, manažerům štěstí, manažerům kvality, technikům BOZP a vedoucím pracovníkům obecně.

S námi se dozvíte

  • Poslání normy ISO 45003:2020 – systém managementu psychosociálních rizik.
  • Jaké nejčastější stresory ohrožují zaměstnance – při organizaci práce, v sociálních faktorech, v pracovním prostředí, infrastruktuře a při nebezpečných činnostech.
  • Jaká jsou nejčastější psychosociální rizika.
  • Opatření k eliminaci nebezpečí a snižování rizik.
  • Co to je happiness management.
  • Jaké jsou možnosti prevence, snižování nebezpečí a podpory pohody na pracovišti.
  • Jak zvyšovat povědomí pracovníků o této oblasti.
  • Jak využít rehabilitační programy ke snižování dopadů psychosociálních rizik.

Reference

Na školení QC Group jsem byla již poněkolikáté. Pro mě je to osvědčená kvalita. Příjemný projev lektorky, příklady z prace, prosto pro diskusi. Školení splnilo mé očekávání na 100%.

Petra Sacká, FILL-PACK, s.r.o.

Proč se školit u nás

Školíme jednoduše a srozumitelně, na základě praktických příkladů.

Lektoři neuspávají
a naslouchají vašim
názorům.

Školení jsou nabitá praktickými příklady z výrobních odvětí i služeb.

Předáme vám znalosti z menších 10 hlavých podniků i korporací.

Vaše lektorka

Ing. Iva Prokopová, MBA

Za 16 let jako poradce a auditor jsem viděla desítky firem. Objevila jsem, co funguje, i co firmy brzdí. S technikami jako motivace, péče o zaměstnance, vedení a řízení kolegů, strategické uvažování a hledání řešení mám bohaté zkušenosti. Již více jak 8 let vedu tým 7 báječných spolupracovníků. A o všechno toto svoje know-how a praktické rady se vámi s nadšením na kurzech podělím.

Nejbližší termíny

9.11.2021
9:00 - 11:00
online školení
1 800 Kč bez DPH

Informace ke kurzu

V ceně kurzu získáte tištěné školící materiály, tužku a blok na poznámky a osvědčení.

Připravíme pro vás skvělé občerstvení a objednáme vám teplý oběd v univerzitní menze. Před kurzem si ze 3 jídel vyberete svého favorita.

Školící prostory máme na Univerzitě Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice, v budově Fakulty elektrotechniky a informatiky. Vstup je rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé části budovy.

Z vlakového nádraží to k nám je 15 minut pohodlnou chůzí. Své auto bez problémů zaparkujete na blízkém placeném parkovišti.

Online se s námi propojíte přes ZOOM. Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme. Budete potřebovat funkční webovou kameru a mikrofon. Před školením budete mít možnost se přes testovací odkaz s námi propojit. Potvrdíme si, že nám IT technika funguje.

I když budete připojeni online, tak skripta vám vytiskneme a zašleme dopředu poštou.

Netrváme na autorských právech. Můžete si ze školení pořídit záznam a později se k němu vrátit.

Školíme malé skupiny. I u online připojení zaručujeme stejnou kvalitu školení, jako u prezenční formy.

Gabriela Haklová - manažer školení

Potřebujete s něčím poradit nebo zajistit? Neostýchejte se mi napsat. Vše společně vyřešíme. Zvládnu vám zajistit bezlepkovou stravu nebo doporučit ubytování.

E-mail: haklova@qcgroup.cz
GSM: 604 742 400

Zajímavé články z našeho blogu

Jak napsat správně SMART cíle a na nic nezapomenout

Jsou nějaká pravidla pro psaní cílů? Existuje nějaké konkrétní období, na které se musí stanovit? Musí být na nové období cíle aktualizovány nebo úplně nové? Nebo může být prodloužena platnost stávajících cílů? 

 

5 tipů, kde evidovat neshody

Kam s neshodami, aby nevyšuměly do ztracena? Potřebujete Registr neshod. Ale jak na něj, že? Máme pro vás pár chytrých tipů, co jsme okoukali od našich klientů. Není potřeba hned kupovat super výkonný informační systém. Stačí se porozhlédnout, co už ve firmě používáte.

Když máte uklizeno kolem sebe, lépe se vám třídí i myšlenky v hlavě

Malá firma, které se ozve potenciální, velmi zajímavý zákazník, že chce přijet na prohlídku a obchodní jednání o případné spolupráci. Proběhnou přípravy, firma si uklidí, ale … První návštěva, první dojem, první minuta, která prakticky rozhodne, zda proběhne navázání spolupráce – chaos, neuspořádanost, pomocné přípravky, dělané „samo domo“, krabičky od potravin, používané jako zásobníky výrobních dílů, stroje, polepené papíry s neautorizovanými pokyny … vede zákazníka k otázkám, zda může potenciální dodavatel v takovém prostředí zajistit standard kvality, který požaduje.