Školení interní auditor ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001

Školení interní auditor ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001

Toto školení je vhodné pro vás, kteří budete provádět interní audity normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001. Na příkladech z praxe vám ukážeme, jak se rychle a účelně zorientovat v požadavcích obou norem a jak je vzájemně integrovat. Normy s vámi projdeme krok za krokem. Vysvětlíme vám souvislosti a doporučíme vám, jak váš systém popsat, jak ho udržovat a jaké kroky udělat pro jeho neustálé zlepšování.

Školení zakončíme blokem o interních auditech. Na systém se podíváme z pohledu interního auditora. Dozvíte se, jak si interní audit naplánovat, koho k tomu potřebujete, jaké techniky auditování využijete, jak interní audit zdokumentujete a jak výsledky auditu odprezentovat svému managementu.

Nejbližší termíny

9.4.2024 - Pardubice / online
14.5.2024 - Pardubice / online
11.6.2024 - Pardubice / online

Co si z kurzu odnesete?

  • Vysvětlení požadavků norem ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001 a jak spolu normy souvisí.
  • Ke každému požadavku srozumitelné příklady z vašeho oboru, abyste byli v obraze.
  • Jak vést správně interní audity, aby vaší firmě něco přinesly a vy se u toho cítili dobře.
  • Přihodíme pár triků, jak to děláme my. A navíc i vzorové dokumenty, ať můžete rovnou začít.
  • Samozřejmě certifikát opravňující vás provádět interní audity dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a ISO 19011.
  • A podrobné tištěné studijní materiály, tužku a blok na poznámky.

 

Tyto vzorové dokumenty dostanete od nás zdarma

  • Zprávu o přezkoumání QMS, EMS a SMS – vstup a výstup
  • Procesní schéma – produktový management a vývoj
  • Formuláře pro interní audit – plán, program a zprávu z interního auditu
  • 50 nápadů na rizika a příležitosti pro proces interního auditu

 

Časový harmonogram školení

  • všechny 3 dny 9:00 – 16:00

Školit vás bude Ing. Jiří Bláhovec

Jiří školí a vede workshopy zaměřené na normy ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 a ISO 19011. Jeho školení jsou plná názorných a konkrétních příkladů, které čerpe ze své praxe. Má za sebou více než 35 úspěšných implementací. Dlouhodobě zastává funkci externího manažera kvality jak v menších, tak i velkých společnostech. Jako interní auditor má již za sebou desítky interní auditů.

Školit vás bude Ing. Iva Prokopová, MBA

Iva je specialistkou na ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 13485 a ISO 50001. Školí již více jak 20 let. Její školení jsou srozumitelná a velmi praktická. Své znalosti získává při každodenní poradenské činnosti u našich klientů. Zároveň je také Lead interním auditorem IRCA. Má za sebou více než 200 úspěšných implementací.

Tip z praxe

Norma ISO 45001 v kapitole 8.1.4 stanovuje povinnosti firem při řízení svých dodavatelů. A to jak z pohledu dodávaných surovin a služeb, tak zejména z pohledu vstupu a pohybu dodavatelů v areálu. Je faktem, že na pracovníky dodavatelů se z pohledu legislativy vztahují velmi podobné požadavky na ochranu jejich zdraví jako na vlastní zaměstnance. Z toho vyplývá řada povinností od registrace jejich vstupu, proškolení, vzájemného předání rizik a pracoviště, kontroly dodržování pravidel a ochrana při havárii. Méně už se ví, že provozovatel areálu odpovídá i za kontrolu a uložení profesních průkazů, kontrolu revizních zpráv k zařízením a za to, že materiály vnesené dodavateli jsou pro všechny bezpečné.
A samozřejmě toto všechno musíte dokumentovat jak podle ISO norem, tak podle legislativy. Většinou tento složitý proces je ve firmách řešen pomocí tužky a papíru. A už je načase to změnit. První komplexní online systém pro řízení bezpečnosti dodavatelů a návštěv QC Safety už ve firmách pomáhá. 

Reference

Školení na požadavky ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001 bylo přínosné a na profi úrovni. A to především díky přednášejícímu, panu Bláhovcovi, který vše podal skvělou a srozumitelnou formou. Až budu potřebovat další ISO školení, tak do toho půjdu s vámi. 

Ing. Tomáš Buchta, Specialista nákupu
STV GROUP a.s. 

Většinou se na začátku kurzu setkáte s formálním představením posluchačů a jejich firem. Velmi mě však překvapilo, jak pak lektoři pracovali při praktických příkladech s našimi obory. To bylo hodně užitečně, protože jsem si to hned dokázala přetavit do podmínek naší firmy a pochopit jinak suchou řeč normy.

Věra Červenková
Petainer Czech Holdings s. r. o.

Absolvovaný kurz splnil mé očekávání na 100 %. Nejvíce jsem ocenila, že nám paní lektorka prezentovala příklady z praxe a probíraná problematika byla podána lidsky. V porovnání s jinými kurzy je prostředí pardubické univerzity i občerstvení nadstandardní. Materiály, které jsem dostala k dispozici byly zpracovány výborně. Příznivá cena školení.

Petra Sacká
FILL-PACK, s.r.o.

Tip na související školení

Školení Efektivní manažer kvality má za cíl vám pomoci s určováním priorit, se stanovováním cílů, s vedením porad, s vedením ISO projektů, s komunikací při auditech. Vše, co vám na školení budeme říkat, tak vychází z našich zkušeností z oblasti ISO světa.

Termíny školení

9.4.2024 - 11.4.2024
9:00 - 16:00
Pardubice / online
10 500 Kč bez DPH
14.5.2024 - 16.5.2024
9:00 - 16:00
Pardubice / online
10 500 Kč bez DPH
11.6.2024 - 13.6.2024
9:00 - 16:00
Pardubice / online
10 500 Kč bez DPH

Vemte svého kolegu s sebou a my vám dáme 10 % slevu pro každého.

Informace ke kurzu

Školící prostory máme na Fakultě elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice. Vstupte rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé části budovy.

Z vlakového nádraží to k nám je 15 minut pohodlnou chůzí. Své auto bez problémů zaparkujete na blízkém placeném parkovišti.

Online se s námi propojíte přes ZOOM. Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme. Potřebujete k tomu funkční webovou kameru a mikrofon. Před školením budete mít možnost si vyzkoušet, že spojení funguje.

I když budete připojeni online, tak skripta vám vytiskneme a zašleme dopředu poštou.

Netrváme na autorských právech. Můžete si ze školení pořídit záznam a později se k němu vrátit.

Školíme malé skupiny. I u online připojení zaručujeme stejnou kvalitu školení, jako u prezenční formy.

Vaše přihláška na školení se dostane do mé pošty. Před samotným školením budeme několikrát v kontaktu.

Renata Urbánková
Organizátorka ISO školení
E-mail: urbankova@qcgroup.cz
GSM: 739 385 978

Související články z našeho blogu

Program auditů a jeho náležitosti

Důležitá osoba při interním auditu je hlavní auditor. Jeho úkolem je vytvořit a řídit PROGRAM AUDITŮ. Jedná se o Roční harmonogram všech auditů, které ve firmě bude hlavní auditor řídit (nepleťte si s Plánem auditu na konkrétní den). Stačí na to vytvořit...

5 tipů, kde evidovat neshody

Kam s neshodami, aby nevyšuměly do ztracena? Potřebujete Registr neshod. Ale jak na něj, že? Zde je pár chytrých tipů, co jsme okoukali od našich klientů. Není potřeba hned kupovat super výkonný informační systém. Stačí se porozhlédnout, co už ve firmě používáte....

Proč se školit u nás

Školíme jednoduše a srozumitelně, na základě praktických příkladů.

Lektoři neuspávají
a naslouchají vašim
názorům.

Školení jsou nabitá praktickými příklady z výrobních odvětí i služeb.

Předáme vám znalosti z menších 10 hlavých podniků i korporací.

Garantujeme konání kurzu
- naše kurzy nerušíme.

Kurzy
pořádáme po celý rok.

Individuálně přistupujeme ke každému zvlášť.

Organizační informace

Kde školíme
Univerzita Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice. Naše školící místnosti naleznete v budově Fakulty elektrotechniky a informatiky. Vstup je rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé čási budovy.

Parkování
Nejlepší parkování je na placeném parkovišti za 99 Kč za den s vjezdem ze třídy 17. listopadu v blízkosti podjezdu nebo s vjezdem z ulice Štefánikova. Případně můžete zaparkovat svůj vůz přímo na nám. Čs. legií. Za toto parkování zaplatíte za celý den více peněz.

Cesta z vlakového nádraží
Na nám. Čs. legií je to z vlakového nádraží pohodlnou chůzí 15 minut. Pokud chcete využít MHD, tak využijte spoje č. 2, 6, 8, 13 (zastávky jsou přímo před budovou nádraží, nemusíte přecházet do protisměru) a vystoupíte na druhé zastávce Palackého.

Cesta z autobusového nádraží
Na nám. Čs. legií je to z autobusového nádraží pohodlnou chůzí 13 minut. Pokud chcete využít MHD, tak využijte spoje č. 2, 6, 8, 13 (zastávka se nalézá křížem přes světelnou křižovatku v protisměru) a vystoupíte na další zastávce Palackého.

Jiří Bláhovec
váš lektor
Interní auditor ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001
98 % absolventů doporučuje