Školení ISO 45001
Toto školení je vhodné pro vás všechny, kteří budete ve firmě naplňovat požadavky normy ISO 45001. Na příkladech z praxe vám ukážeme, jak se v nich rychle a účelně zorientovat. Normu s vámi projdeme krok za krokem. Vysvětlíme vám souvislosti a doporučíme, jak váš systém BOZP popsat, jak ho řídit, monitorovat, udržovat a jaké kroky udělat pro jeho neustálé zlepšování z pohledu výkonnosti celé společnosti.
Ze školení odejdete s informacemi, jak zajistit bezpečné pracovní prostředí pro vaše kolegy a preventivně nastavit procesy proti vzniku nehod, úrazů a nemocí z povolání.
Nejbližší termíny
Co si z kurzu odnesete?
- Vysvětlení požadavků normy ISO 45001 do puntíku včetně analýzy kontextu rizik a příležitostí, provádění interních auditů a přípravy na setkání s certifikačními auditory.
- Ke každému požadavku srozumitelné příklady z vašeho oboru, abyste byli v obraze.
- Přihodíme pár triků, jak to děláme my. A navíc i rady, jak normu ISO 45001 integrovat do systémů ISO 9001 a ISO 14001, aby dokumentace byla stále přehledná a srozumitelná.
- Dáme vám vzorové dokumenty, ať můžete rovnou začít.
- Samozřejmě certifikát prokazující, že znáte požadavky ISO 45001.
- A podrobné tištěné studijní materiály, tužku a blok na poznámky.
Tyto vzorové dokumenty dostanete od nás zdarma
- Zprávu o přezkoumání BOZP – vstup a výstup
Časový harmonogram školení ISO 45001
- prezenčně v Pardubicích / online 9:00 – 16:00
Tip z praxe
Norma ISO 45001 v kapitole 8.1.4 stanovuje povinnosti firem při řízení svých dodavatelů. A to jak z pohledu dodávaných surovin a služeb, tak zejména z pohledu vstupu a pohybu dodavatelů v areálu. Je faktem, že na pracovníky dodavatelů se z pohledu legislativy vztahují velmi podobné požadavky na ochranu jejich zdraví jako na vlastní zaměstnance. Z toho vyplývá řada povinností od registrace jejich vstupu, proškolení, vzájemného předání rizik a pracoviště, kontroly dodržování pravidel a ochrana při havárii. Méně už se ví, že provozovatel areálu odpovídá i za kontrolu a uložení profesních průkazů, kontrolu revizních zpráv k zařízením a za to, že materiály vnesené dodavateli jsou pro všechny bezpečné.
A samozřejmě toto všechno musíte dokumentovat jak podle ISO norem, tak podle legislativy. Většinou tento složitý proces je ve firmách řešen pomocí tužky a papíru. A už je načase to změnit. První komplexní online systém pro řízení bezpečnosti dodavatelů a návštěv QC Safety už ve firmách pomáhá.

Školit vás bude Ing. Iva Prokopová, MBA
Iva je specialistkou na ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 13485 a ISO 50001. Školí již více jak 20 let. Její školení jsou srozumitelná a velmi praktická. Své znalosti získává při každodenní poradenské činnosti u našich klientů. Zároveň je také Lead interním auditorem IRCA. Má za sebou více než 200 úspěšných implementací.
Reference
Tip na související školení
Interní auditor dle ČSN EN ISO 19011:2019 – workshop, na kterém se dozvíte, jak si interní audit naplánovat, koho k tomu potřebujete, jaké techniky auditování využijete, jak interní audit zdokumentujete a jak výsledky auditu odprezentovat svému managementu.

Nejbližší termíny školení
Vemte svého kolegu s sebou a my vám dáme 10 % slevu pro každého.
Informace ke kurzu
V ceně kurzu získáte tištěné školící materiály, tužku, blok na poznámky a osvědčení.
Naše školící prostory jsou na Univerzitě Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice. Přijďte za námi do budovy Fakulty elektrotechniky a informatiky. Vstup je rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé čási budovy.
Vaše auto snadno zaparkujete na blízkém parkovišti. Pokud přijedete vlakem, tak za 15 minut pohodlnou chůzí jste u nás.
Připravíme pro vás skvělé občerstvení a na oběd vás vezmeme do univerzitní menzy.
Pokud se s námi budete chtít propojit online, tak to zvládnete přes ZOOM. Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme. Budete potřebovat funkční webovou kameru a mikrofon. Před školením budete mít možnost se přes testovací odkaz s námi propojit. Potvrdíme si, že nám IT technika funguje.
I když budete připojeni online, tak skripta vám vytiskneme a zašleme dopředu poštou.
Školíme malé skupiny. I u online připojení zaručujeme stejnou kvalitu školení, jako u prezenční formy.






Vaše přihláška na školení se dostane do mé pošty. Před samotným školením budeme několikrát v kontaktu.
Renata Urbánková
Organizátorka ISO školení
E-mail: urbankova@qcgroup.cz
GSM: 739 385 978
Zajímavé články z našeho blogu
11 dobrých rad, jak se připravit ke každoročnímu auditu
Znáte to. Úspěšně jste téměř před rokem zcertifikovali váš systém, který si do této chvíle žil víceméně vlastním životem. Nebo jste převzali ISO po svém předchůdci. V obou případech to znamená, že stojíte před svým prvním dozorovým auditem a přemýšlíte, co vše musíte...
Proč se školit u nás
Školíme jednoduše a srozumitelně, na základě praktických příkladů.
Lektoři neuspávají
a naslouchají vašim
názorům.
Školení jsou nabitá praktickými příklady z výrobních odvětí i služeb.
Předáme vám znalosti z menších 10 hlavých podniků i korporací.
Organizační informace
Kde školíme
Univerzita Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice. Naše školící místnosti naleznete v budově Fakulty elektrotechniky a informatiky. Vstup je rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé čási budovy.
Parkování
Nejlepší parkování je na placeném parkovišti za 99 Kč za den s vjezdem ze třídy 17. listopadu v blízkosti podjezdu nebo s vjezdem z ulice Štefánikova. Případně můžete zaparkovat svůj vůz přímo na nám. Čs. legií. Za toto parkování zaplatíte za celý den více peněz.
Cesta z vlakového nádraží
Na nám. Čs. legií je to z vlakového nádraží pohodlnou chůzí 15 minut. Pokud chcete využít MHD, tak využijte spoje č. 2, 6, 8, 13 (zastávky jsou přímo před budovou nádraží, nemusíte přecházet do protisměru) a vystoupíte na druhé zastávce Palackého.
Cesta z autobusového nádraží
Na nám. Čs. legií je to z autobusového nádraží pohodlnou chůzí 13 minut. Pokud chcete využít MHD, tak využijte spoje č. 2, 6, 8, 13 (zastávka se nalézá křížem přes světelnou křižovatku v protisměru) a vystoupíte na další zastávce Palackého.