Školení ISO 45001
Toto školení je vhodné pro vás všechny, kteří budete ve firmě naplňovat požadavky normy ISO 45001. Na příkladech z praxe vám ukážeme, jak se v nich rychle a účelně zorientovat. Normu s vámi projdeme krok za krokem. Vysvětlíme vám souvislosti a doporučíme, jak váš systém BOZP popsat, jak ho řídit, monitorovat, udržovat a jaké kroky udělat pro jeho neustálé zlepšování z pohledu výkonnosti celé společnosti.
Ze školení odejdete s informacemi, jak zajistit bezpečné pracovní prostředí pro vaše kolegy a preventivně nastavit procesy proti vzniku nehod, úrazů a nemocí z povolání.
Nejbližší termíny
Co si z kurzu odnesete?
- Vysvětlení požadavků normy ISO 45001 do puntíku včetně analýzy kontextu rizik a příležitostí, provádění interních auditů a přípravy na setkání s certifikačními auditory.
- Ke každému požadavku srozumitelné příklady z vašeho oboru, abyste byli v obraze.
- Přihodíme pár triků, jak to děláme my. A navíc i rady, jak normu ISO 45001 integrovat do systémů ISO 9001 a ISO 14001, aby dokumentace byla stále přehledná a srozumitelná.
- Dáme vám vzorové dokumenty, ať můžete rovnou začít.
- Samozřejmě certifikát prokazující, že znáte požadavky ISO 45001.
- A podrobné tištěné studijní materiály, tužku a blok na poznámky.
Tyto vzorové dokumenty dostanete od nás zdarma
- Zprávu o přezkoumání BOZP – vstup a výstup
Časový harmonogram školení ISO 45001
- prezenčně v Pardubicích / online 9:00 – 16:00
Tip z praxe
Norma ISO 45001 v kapitole 8.1.4 stanovuje povinnosti firem při řízení svých dodavatelů. A to jak z pohledu dodávaných surovin a služeb, tak zejména z pohledu vstupu a pohybu dodavatelů v areálu. Je faktem, že na pracovníky dodavatelů se z pohledu legislativy vztahují velmi podobné požadavky na ochranu jejich zdraví jako na vlastní zaměstnance. Z toho vyplývá řada povinností od registrace jejich vstupu, proškolení, vzájemného předání rizik a pracoviště, kontroly dodržování pravidel a ochrana při havárii. Méně už se ví, že provozovatel areálu odpovídá i za kontrolu a uložení profesních průkazů, kontrolu revizních zpráv k zařízením a za to, že materiály vnesené dodavateli jsou pro všechny bezpečné.
A samozřejmě toto všechno musíte dokumentovat jak podle ISO norem, tak podle legislativy. Většinou tento složitý proces je ve firmách řešen pomocí tužky a papíru. A už je načase to změnit. První komplexní online systém pro řízení bezpečnosti dodavatelů a návštěv QC Safety už ve firmách pomáhá.

Školit vás bude Ing. Iva Prokopová, MBA
Iva je specialistkou na ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 13485 a ISO 50001. Školí již více jak 20 let. Její školení jsou srozumitelná a velmi praktická. Své znalosti získává při každodenní poradenské činnosti u našich klientů. Zároveň je také Lead interním auditorem IRCA. Má za sebou více než 200 úspěšných implementací.
Reference
Tip na související školení
Interní auditor dle ČSN EN ISO 19011:2019 – workshop, na kterém se dozvíte, jak si interní audit naplánovat, koho k tomu potřebujete, jaké techniky auditování využijete, jak interní audit zdokumentujete a jak výsledky auditu odprezentovat svému managementu.

Nejbližší termíny školení
Vemte svého kolegu s sebou a my vám dáme 10 % slevu pro každého.
Informace ke kurzu
V ceně kurzu získáte tištěné školící materiály, tužku, blok na poznámky a osvědčení.
Naše školící prostory jsou na Univerzitě Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice. Přijďte za námi do budovy Fakulty elektrotechniky a informatiky. Vstup je rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé čási budovy.
Vaše auto snadno zaparkujete na blízkém parkovišti. Pokud přijedete vlakem, tak za 15 minut pohodlnou chůzí jste u nás.
Připravíme pro vás skvělé občerstvení a na oběd vás vezmeme do univerzitní menzy.
Pokud se s námi budete chtít propojit online, tak to zvládnete přes ZOOM. Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme. Budete potřebovat funkční webovou kameru a mikrofon. Před školením budete mít možnost se přes testovací odkaz s námi propojit. Potvrdíme si, že nám IT technika funguje.
I když budete připojeni online, tak skripta vám vytiskneme a zašleme dopředu poštou.
Školíme malé skupiny. I u online připojení zaručujeme stejnou kvalitu školení, jako u prezenční formy.






Vaše přihláška na školení se dostane do mé pošty. Před samotným školením budeme několikrát v kontaktu.
Renata Urbánková
Organizátorka ISO školení
E-mail: urbankova@qcgroup.cz
GSM: 739 385 978
Zajímavé články z našeho blogu
Přechod z OHSAS 18001 na ISO 45001
Dobrá zpráva na úvod. Pokud jste měli dobře nastavený a fungující systém podle OHSAS 18001, máte přibližně 75 % hotovo. I tak vás čeká 2 - 3 měsíce práce na zavedení ISO 45001. Kolik času vám zbývá? Do 30. září 2021. Tento den přestanou platit všechny certifikáty...
Psychosociální rizika při práci
Zaměstnanec má i duši. Už nestačí řešit jen fyzikální rizika BOZP. Je potřeba se zaměřit i na psychosociální stránku. Jak se lidé cítí, jaké jsou sociální vazby. Jaká je atmosféra na pracovišti. Vztahy se šéfem, kolegy a zákazníky. Zaměstnanec má i duši. Už nestačí...
Už zase přezkoumání! Co tam budu psát?
A je tu zase zpráva o přezkoumání! Co tam mám všechno napsat? Vůbec té ISO řeči z normy nerozumím. Začnu číst a v povinných položkách se ztratím a nevím co konkrétně a kam do zprávy napsat. A co vy?Máte to také tak? Pokud ano, tak pro vás máme 2 hodiny online školení...
Proč se školit u nás
Školíme jednoduše a srozumitelně, na základě praktických příkladů.
Lektoři neuspávají
a naslouchají vašim
názorům.
Školení jsou nabitá praktickými příklady z výrobních odvětí i služeb.
Předáme vám znalosti z menších 10 hlavých podniků i korporací.
Organizační informace
Kde školíme
Univerzita Pardubice, nám. Čs. legií 565, Pardubice. Naše školící místnosti naleznete v budově Fakulty elektrotechniky a informatiky. Vstup je rohovým vchodem z nám. Čs legií z levé čási budovy.
Parkování
Nejlepší parkování je na placeném parkovišti za 99 Kč za den s vjezdem ze třídy 17. listopadu v blízkosti podjezdu nebo s vjezdem z ulice Štefánikova. Případně můžete zaparkovat svůj vůz přímo na nám. Čs. legií. Za toto parkování zaplatíte za celý den více peněz.
Cesta z vlakového nádraží
Na nám. Čs. legií je to z vlakového nádraží pohodlnou chůzí 15 minut. Pokud chcete využít MHD, tak využijte spoje č. 2, 6, 8, 13 (zastávky jsou přímo před budovou nádraží, nemusíte přecházet do protisměru) a vystoupíte na druhé zastávce Palackého.
Cesta z autobusového nádraží
Na nám. Čs. legií je to z autobusového nádraží pohodlnou chůzí 13 minut. Pokud chcete využít MHD, tak využijte spoje č. 2, 6, 8, 13 (zastávka se nalézá křížem přes světelnou křižovatku v protisměru) a vystoupíte na další zastávce Palackého.