8D report
Přistál vám na stole další 8D report? Zákazník na vás tlačí. Chce kořenovou příčinu problému a hned tak nějaká ho neuspokojí? Trápíte se. Jak a kde ty bludné kořeny hledat? Na našem školení se naučíte, jak se 8D report píše a projdeme společně všech 8 kroků hledání kořenové příčiny.
Nejbližší termíny
Komu je kurz určen
Kurz je určen zejména pro pracovníky, zodpovídající za kvalitu výrobku a zlepšování procesů (manažery kvality, techniky kvality, procesní inženýry, technology).
Obsah kurzu
Seznámení s jednotlivými kroky 8D reportu:
- 0D – příprava a plánování
- 1D – jmenování týmu
- 2D – popis problému – porozumět stávající situaci, určit a popsat problém jasně a přesně, rozložit problém na elementy
- 3D – dočasná (okamžitá) nápravná opatření – jak přijmout okamžitě opatření, která omezují vliv problému na externího zákazníka
- 4D – analýza kořenových příčin – určení kořenové příčiny vzniku problému a úniku problému a vyhodnocení vlivu hlavních příčin
- 5D – výběr trvalých nápravných opatření
- 6D – zavedení a ověření trvalých nápravných opatření
- 7D – zabránění opakovanému výskytu problému
- 8D – uzavření problému a poděkování týmu.
Reference
Školení mělo jasnou strukturu. Nejdříve trocha teorie a následně praktické příklady a workshop. Takový druh školení mě opravdu baví. Efektivní a zábavné.
Ing. Simona Horáková, manažer kvality
BASF Stavební hmoty Česká republika
Školit vás bude Ing. Jaroslava Stehlíková
Jaroslava školí a vede workshopy zaměřené na ISO 9001 a ISO 19011, metrologii, štíhlou výrobu (LEAN) a 8D report. Díky osobnímu přístupu a lidskosti dokáže velmi efektivně předávat informace o požadavcích norem. Již 10 let zastává funkci manažera kvality v nadnárodní společnosti na výrobu plastů. Svá školení tedy velmi ráda prokládá příklady z praxe.
Proč se školit u nás
Školíme jednoduše a srozumitelně, na základě praktických příkladů.
Lektoři neuspávají
a naslouchají vašim
názorům.
Školení jsou nabitá praktickými příklady z výrobních odvětí i služeb.
Předáme vám znalosti z menších 10 hlavých podniků i korporací.
Garantujeme konání kurzu
- naše kurzy nerušíme.
Kurzy
pořádáme po celý rok.
Individuálně přistupujeme ke každému zvlášť.
Termíny školení
Jak probíhá online školení
Propojíme se přes komunikační aplikaci ZOOM. Aplikace umožňuje, že i vy se budete moci do školení interaktivně zapojit. Můžete se lektorky ptát na cokoliv, co Vás bude zajímat. Školíme malé skupiny. Zaručujeme stejnou kvalitu školení, jako u prezenční formy.
Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme. Budete potřebovat funkční webovou kameru, mikrofon, případně sluchátka.
Pracovní den před školením budete mít možnost se přes testovací odkaz s námi propojit. Potvrdíme si, že nám IT technika funguje.
Časový harmonogram školení: 9:00 – 12:00
Vytištěná skripta a certifikát vám zašleme dopředu poštou, abyste si mohli během školení dělat poznámky.
Netrváme na autorských právech. Můžete si ze školení pořídit záznam a později se k němu vrátit.
Ve dvou se to lépe táhne
Vemte svého kolegu s sebou a my vám dáme 10% slevu pro každého.
Vaše přihláška na školení se dostane do mé pošty. Před samotným školením budeme několikrát v kontaktu.
Renata Urbánková
Organizátorka ISO školení
E-mail: urbankova@qcgroup.cz
GSM: 739 385 978
Proč se rozvíjet s QC Group?
5
kvalifikovaných lektorů
20
školení v portfoliu
100
% uskutečnění kurzu
17
úspěšných let na trhu
Zajímavé články z našeho blogu
Když máte uklizeno kolem sebe, lépe se vám třídí i myšlenky v hlavě
Malá firma, které se ozve potenciální, velmi zajímavý zákazník, že chce přijet na prohlídku a obchodní jednání o případné spolupráci. Proběhnou přípravy, firma si uklidí, ale … První návštěva, první dojem, první minuta, která prakticky rozhodne, zda proběhne navázání spolupráce – chaos, neuspořádanost, pomocné přípravky, dělané „samo domo“, krabičky od potravin, používané jako zásobníky výrobních dílů, stroje, polepené papíry s neautorizovanými pokyny … vede zákazníka k otázkám, zda může potenciální dodavatel v takovém prostředí zajistit standard kvality, který požaduje.
Jak nedopálené logo na dřevěném obalu připravilo firmu o 1,5 milionu
Oslovil nás klient specializující se na unikátní zakázkové výrobky, které dodává do celého světa. Celníci v USA mu zadrželi zásilku pro nedodržení správného označení dřevěného obalu dle mezinárodní normy ISPM 15. Zdá se to jako malichernost, ale stalo se to “jen” kvůli napůl vypálenému symbolu IPPC značky na obalu.
Rizika a příležitosti při plánování interního auditu
Věděli jste, že revize normy ISO 19011 nově požaduje při plánování interního auditu zvážit i rizika a příležitosti, která s auditem souvisí? Měli byste vždy vycházet z kontextu vaší firmy. Zamyslet se, jaká rizika mohou ohrozit průběh auditu a jaké příležitosti ho mohou vylepšit. Vhodná opatření zaznamenáte do svého kontextu organizace.