Buďte tím, kým můžete být - QC Group.cz

Chceme vám představit inspirující, milou a empatickou mladou dámu Kristýnu Mášovou, která se věnuje koučinku a firemnímu poradenství zaměřeném na komunikaci a spokojenost zaměstnanců. Jelikož má v těchto oblastech nepřeberné zkušenosti, tak jsme si ji vybrali jako lektora pro kurz Komunikační dovednosti

O její cestě ke koučingu si přečtěte v následujících řádcích. Buďte tím, kým můžete být a najděte si k tomu svoji cestu. Stejně jako Kristýna.

Kristýno, ty jsi vystudovaná lékařka a pracuješ v nemocnici na oddělení radiologie. Jak jsi se vlastně ke koučingu dostala?

S koučováním jsem se nejprve setkala jako klient. Jedním z výsledků mého vlastního koučování bylo uvědomění, že by mi dávalo velký smysl pomáhat druhým stejně tak, jak bylo pomoženo mně. Potom už šly věci krok za krokem – kurz, výcvik. Ověřila jsem si, že mě koučování nesmírně baví i jde. Postupem času jsem si snížila úvazek jako lékařka a začala se koučingu více věnovat. V současné době mám svou vlastní praxi v Pardubicích. Nicméně za klienty, zejména těmi firemními, jezdím po celé republice.

Jaké byly tvoje začátky?

Tím, že je změna povolání i mým vlastním příběhem, pracovala jsem často s klienty, kteří řešili pracovní problémy a hledali smysluplnou práci. Z jedné strany jsem slyšela příběhy manažerů a majitelů firem, z druhé zase příběhy z úst zaměstnanců. Přišlo mi, že všichni vlastně chtějí to samé a že jsou změny reálné. Jen si věci vzájemně neumějí vykomunikovat. Také mě fascinovalo, jak naprosto stejné mechanismy, které fungují v rodinách a jiných skupinách, fungují i ve firmách. Firma je prostě živý organismus. Díky tomu se zrodila myšlenka pomáhat lidem a jejich vedení uspořádat si pracovní podmínky tak, aby byli ideálně všichni spokojeni.

V čem nejčastěji firmám pomáháš?

Většinou začínáme průzkumem zaměstnanecké spokojenosti a zjištěním toho, co jejich lidé opravdu potřebují. Má zkušenost je, že vedení je často výsledky překvapeno. Dále pracuji s vedoucími pracovníky na nalezení řešení problémů, na které jsme přišli. Častou zakázkou je práce s manažery. Učím je, jak je důležité práci delegovat, pracujeme na motivaci jejich podřízených, funkční komunikaci, důležitosti ocenění i timemanagementu. Někdy pracuji i s celým týmem na jejich společném cíli, kterým je často dobrá atmosféra. Ale úplně nejraději koučuji osvícené lídry, kteří si plně uvědomují, že výsledky práce jim přinášejí právě zaměstnanci. A že pokud jejich firma chce prosperovat, tak musí být zaměstnanci spokojení. Nejspokojenější je pak člověk, který pracuje v oblasti svého talentu, ale to už by bylo téma na další rozhovor.

MUDr. Kristýna Mášová

kouč a firemní poradce, www.kristynamasova.cz

Práce kouče je pro Kristýnu nesmírně smysluplná a věnuje se jí již 6 let. Absolvovala školu koučů Aleše Kaliny a výcvik koučů Magdaleny Vokáčové - Koučing jako umění. V roli kouče uplatňuje své talenty analytika, rádce a motivátora. Je inspirující, milá a empatická. Dokáže položit otázky, které vás posunou někam, kde jste ještě nebyli, ale zároveň cítíte, že jste tam správně.

Aktuální školení

Školení Komunikační dovednosti 

  • Druhy motivace a jak s nimi správně pracovat.
  • Komunikace v rámci týmu.
  • Zpětná vazba a její využití v praxi.  
  • Koučovací techniky – metoda GROW, kterou lze využít jak pro sebekoučování, tak i pro koučování skupiny. 
  • Timemanagement a umění delegovat. 

To je obsah kurzu Komunikační dovednosti s Kristýnou Mášovoukterý jsme zařadili do našeho portfolia školení. Kristýnu a QC Group resp. Ivu Prokopovou spojuje dlouholeté přátelství. A tak na jednom společném posezení u kávy vznikla myšlenka na zrealizování tohoto kurzu. Po myšlence už šlo vše ráz na ráz a kurz byl na světě. Garantujeme vám, že metody, se kterými vás na kurzu seznámíme, jsou jednoduché a okamžitě použitelné v praxi.